top of page
  • Writer's pictureDao's Care

#daoscare Review And Lookout: What We Have Accomplished And Our Future Goals

[Tiếng Việt bên dưới]

Dear valued customer,


Another year has passed which made us reflect on the last year as well as thinking about our future and what we would like to accomplish at Dao’s Care.


Looking back at the Year of the Rooster, we have seen quite some development over the past months. Many guests have come to us for our relaxing herbal baths and massages, but we also have seen an increased interest in our injury-related massages. Therefore, we added the Zen Therapy to our portfolio of services last year. Now, we are proud to say that we have become a trusted spa for the local as well as international community in Hanoi. We have also experienced some challenges in the last year which, however, gave us the opportunity to keep improving our services and ourselves.


Our massage therapists and receptionists have studied hard to be able to communicate in English with our Tourist and Expat customers alike. Obviously, learning a language takes time, so we are still working on improving these skills. Our therapists were also able to improve on their social skills when working with each other. Most of them didn’t have a chance to interact with other people besides their family before coming to Hanoi. This was at times a challenge which, however, our massage therapists overcame very quickly.

What we are particularly proud of is that every member of Dao’s Care is not just a co-worker but became a family member. We don’t just work together but also take care of each other with laughter, hugs, and food.


For the Year of Dog we have set high goals. Even though, the last year was going well, we are very aware that we are still a young social business and that we need to keep improving our services. At the next step we want to offer an even more personalized massage to our customers. Our therapists will learn how to individualize every singly therapy.

Furthermore, we are planning to add some more services to our portfolio which we are still evaluating at this moment. We will keep you informed about new offers on our website, newsletter and social media channels. Also, to keep our high standard of services we are planning to employ more massage therapists which would also let us increase our capacity. This way, we don’t need to send away our walk-in customers anymore who might have missed to make an appointment upfront. Another point on our agenda is to keep improving our customer service. We are currently working on a loyalty scheme for our returning customers and on different ways to make it easier for all our guests to interact with Dao’s Care. As we always value our customer’s feedback, feel free to share your ideas with us.




Thank you to our customers and Dao’s Care family members and may the new year be prosperous and relaxing for you and your beloved ones.






-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Một năm đã qua đi, một mùa xuân mới lại đến, đây là thời điểm mà chúng tôi cùng nhìn lại chặng đường hơn một năm cũng như hướng tới những dự định trong tương lai.


Trong năm qua Dao’s Care đã đạt được những thành công nhất định, chúng tôi tự hào là địa chỉ tin cậy cho khách hàng trong và ngoài nước có nhu cầu thư giãn và chăm sóc sức khoẻ chủ động. Ngày càng nhiều khách hàng biết đến và sử dụng dịch vụ tại Dao’s Care, đây là cơ hội nhưng cũng là thách thức lớn cho chúng tôi khi phục vụ nhiều khách hàng hơn mà vẫn đảm bảo chất lượng dịch vụ và tiêu chuẩn đặt ra cho chính mình. Là một Spa còn rất trẻ, chúng tôi rất may mắn khi nhận được sự giúp đỡ và tín nhiệm của những người bạn, những đối tác và đặc biệt là những khách hàng, những người luôn dạy cho chúng tôi bài học để hoàn thiện bản thân. Dù đã có lúc gặp phải những khó khăn tưởng chừng chúng tôi phải bỏ cuộc nhưng nhờ sự hài lòng của khách hàng là động lực khiến chúng tôi nỗ lực không ngừng để vượt qua khó khăn và trưởng thành hơn. Với phương châm: Khách hàng là trung tâm, đội ngũ kỹ thuật viên và lễ tân tại Dao’s Care luôn không ngừng rèn luyện cả kỹ năng nghề, học tập tiếng anh và những kỹ năng mềm để giao tiếp với khách hàng. Trong năm qua những con người tại Dao’s Care đã tiến bộ và trưởng thành lên rất nhiều, đặc biệt là với các bạn kỹ thuật viên khiếm thị, những người đã từng sống khép kín thu mình lại nay đã trở nên tự tin hơn và có trách nhiệm hơn với chính mình. Những thành tựu cá nhân đạt được là kết quả phấn đấu của cả một tập thể những con người cùng chung chí hướng, những con người không chỉ coi nhau như đồng nghiệp mà như thành viên trong gia đình.


Trong năm 2018 chúng tôi sẽ tiếp tục nâng cao hơn

nữa chất lượng tay nghề của các kỹ thuật viên làm việc tại Dao’s Care để các em không chỉ

vững về tay nghề mà còn tinh tế, sáng tạo trong kỹ thuật massage nhằm đáp ứng nhu cầu chất lượng dịch vụ cao của khách hàng. Bên cạnh đó chúng tôi sẽ tập trung xây dựng phát triển dịch vụ, sản phẩm mới cũng như đón nhận những con người mới đến với ngôi nhà Dao’s Care, hơn tất cả chúng tôi mong muốn nhận được sự quan tâm và đóng góp ý kiến từ phía khách hàng nhiều hơn nữa để ngày càng hoàn thiện chất lượng dịch vụ của mình.




Một lần nữa xin chân thành cảm ơn Qúy khách hàng đã đồng hành cùng chúng tôi trong suốt thời gian vừa qua. Xin chúc các bạn một năm mới an lành, tràn đầy sức khỏe và thành công trong cuộc sống.





38 views0 comments
bottom of page